Cik maksā vēja ģenerators

Vēja ģeneratora izmaksas svārstās no pavisam pieticīgas 500 eiro, paštaisītas konstrukcijas, līdz pat 20 000 EUR pasūtījuma liela elektrības ģeneratora izmaksām, kas nodrošinātu pietiekoši daudz enerģiju mazam ciematam ar 300 dzīvokļiem.

Nākamais alternatīvās enerģijas veids ir saules baterijas, kas 2016. gadā mums arī nav nekāds jaunums, taču savu popularitāti nav ieguvis tikai tāpēc, ka šo bateriju izmaksas ir salīdzinoši dārgas un tās sevi atpelnītu apmēram 10 gadu laikā. Tas nozīmē, ka tikai turīgāko Latvijas iedzīvotāju slānis ir spējīgs izvēlēties šādu alternatīvo enerģiju.

Jāņem vērā tas, ka saules baterijas spēj nolietoties un tādā gadījumā ir nepieciešama apkope vai remonts, kas savukārt ir papildus izmaksas. Ir redzēti un dzirdēti dažādi nostāsti par automašīnām, kas darbojās uz tvaiku, dūmiem vai malku. Bet pavisam nopietni runājot ir iespējams pārveidot savu automobili tā, lai tas darbotos uz malku, tā rezultātā iegūstot krietni vien lētāku enerģiju savam transportlīdzeklim.

Pastāv daudz un dažādi mazāk populāri alternatīvās enerģijas veidi, kā piemēram biomasa vai biomasas enerģija, hidroenerģija, ģeometrālā enerģija. Taču runājot par transportlīdzekļu degvielas izmaksām, nu jau arvien populārāka ir kļuvusi gāzes enerģija, kas protams prasa nelielu investīciju benzīna dzinējiem, bet ar jaunākās paaudzes gāzes iekārtu ir iespējams ietaupīt degvielu vairakkārt un zinot to, ka degvielas cenas tikai aug, jo nodokļi tiek celti, tad gāzes iekārtas uzstādīšana mūsdienās ir kļuvusi ļoti aktuāla. Tas ir arī tāpēc, ka arvien vairāk cilvēki izvēlās savu privāto transportlīdzekli tā vietā, lai brauktu ar sabiedrisko transportu.

Pārvietojoties ar savu transportlīdzekli, kurš darbojās uz alternatīvās enerģijas, tai skaitā arī. gāzes vai biogāzes, tas rada iedzīvotajiem labāku komforta sajūtu, nekā braucot ar sabiedrisko transportlīdzekli, kas pārvietojās pārsvarā uz benzīna vai dīzeļdegvielas. Trolejbuss savukārt apvieno parastā motora degvielu un paralēli ir spējīgs pieslēgties pilsētas elektrības līnijām tā rezultātā darbinot transportlīdzekli uz priekšu. Savukārt tramvajs ir paredzēts tikai uz elektrības darbībai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *